Μήνυμα απο την Madonna

Γειά σας, είμαι η Madonna.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους 75.000 απο εσάς που πληρώσατε το εισητήριο για την συναυλία μου.

Ασχετα αν το φθηνότερο έκανε 80 euro, ενω στην Ιταλία που βρίσκεται και το χωριό μου, έκανε 60 (ειναι φτωχοί αυτοί) είδα με μεγάλη μου χαρά να αγοράζετε πρώτα-πρώτα τα εισητήρια των 250 euro. Wow, ο βήχας και το χρήμα δεν κρύβονται, baby.

Και σε δύο μόλις μέρες ? What the fuck ?

Ξέρω οτι κάποιοι απο εσάς δεν θα πληρώσουν την δόση του Cayanne αυτό τον μήνα αλλα φίλοι μου, να το ξέρετε, I love you. Ξέρω πως 250 euro δεν ειναι τιποτε για τους Ελληνες για μια βραδυά.

Αφήστε τους ψεύτες να λένε πως η ζωή σας ακριβαίνει και πως οι μισθοί σας είναι οι χαμηλώτεροι της Ευρώπης. Ενα εχω να πω σε ολους αυτούς: GET A LIFE.

Εσεις στην Ελλάδα την χαίρεστε την ζωή σας μωρά μου.

Μακάρι κι εμείς στην Αμερική να είχαμε τα δικά σας τα λεφτά και το πεντακάθαρο πολιτκό σας σύστημα και όλα… You’re in Paradise. Εμεις απλά προσπαθούμε να μάθουμε απο εσάς που ειστε η πλουσιώτερη χώρα της Μέσης Ανατολής.

Πάντως, να το ξέρετε, είστε πολύ high άτομα και σας πάω.

Efxaristo Ellada.