17 comments on “ένας χρόνος ακυβέρνητες πολιτείες, μια υπέροχη διαδρομή.

  1. Ο/Η pentanostimi λέει:

    τι να πρωτοευχηθώ για τα ΄΄γενέθλιά΄΄σου!
    ‘ακυβερνητες πολιτείες»,μας πηγαν στον Τσιρκα,μας έφεραν στο εδω και τώρα
    και το ταξίδι συνεχίζεται με ποιοτητα και ενδιαφερουσες πινελιες στην πολτική και οχι μονο
    σε ευχαριστω που με συγκατελέγεις στους φιλους σου χωρις εισαγωγικά!
    καλη συνεχεια

  2. Ο/Η nikosm λέει:

    Τιμή μου που με συμπεριέλαβες στα σχόλια σου και σου εύχομαι να τα κατοστήσεις, για αρχή! 🙂

  3. Ο/Η Snowball λέει:

    Πολύχρονες οι «πολιτείες» σου Γιάννη…
    Αν και «ακυβέρνητες» να είναι πάντα καλοτάξιδες…
    Να είσαι καλά… 🙂

  4. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Σου εύχομαι να διατηρήσεις πολλά χρόνια το blog σου και κάποτε να δούμε αποτελέσματα από αυτό που κάνουμε συμβάλλοντας είτε στη συνειδητοποίηση κάποιων πραγμάτων είτε στη δράση. Και να μην δούμε όμως αποτελέσματα δεν πτοούμαστε. Χαίρομαι να σε διαβάζω ακόμη και ένα χρόνο μετά (και εγώ έκλεισα πρόσφατα 1 χρόνο).

    Ελπίζω να μην κουραστείς, να μην βαρεθείς και να έχεις πάντα λίγο ελεύθερο χρόνο να ασχολείσαι με το «άθλημα».

  5. Ο/Η gatouleas λέει:

    να `σαι καλά και να τα εκατομμυριάσεις (τα ποστ και τα κλικς σου)!!!
    Να σε προτείνω για τη τεταρτη θέση του ευρωψηφοδέλτιου του ΣΥΡΙΖΑ, να ησυχασουμε και εμείς και αυτοί;

  6. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Gatoulea…κάτσε πρώτα να μπορέσω να μιλήσω σε συνδιάσκεψη…γιατί σε αυτή συνάντησα αρκετά προβλήματα για να το κάνω αυτό. Και σημείωσε….ότι θα είμαι σίγουρα άσχημη επιλογή για το ψηφοδέλτιο, αφού δεν ανήκω σε «τάση» η «συνιστώσα»…με λίγα λόγια δεν «ελέγχομαι». Εχω όμως μια πρόταση. Λέω να φτιάξουμε μια δική μας συνιστώσα. Θα την ονομάσουμε » οι γκρινιάρηδες «…για να τους «πρήξουμε» τα συκώτια….Γουστάρω !!!

  7. Ο/Η taspa λέει:

    Χρόνια σου πολλά,ειναι μεγάλη χαρα και τιμή να με συμπεριλάβεις στους φίλους!!!συμφωνώ απόλυτα,. μπορούμε να ξυπνησουμε συνειδήσεις,να επαναφερουμε σην επιφάνεια τον θυμό που ξεχασαν οι Ελληνες και αφησαν να πάρει την θεση του ο Πανικος και να κυριευθεί απο ηττοπαθεια.
    Μπορούμε να βεβαιώσουμε,πως δεν πρεπει να μας φοβίζουν τα γεγονότα,αλλα ο τρόπος που τα βλέπουμε.
    ΚΑΙ ΠΆΛΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙΣ ΦΙΛΗ,ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ
    ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ.
    Τασούλα

  8. Ο/Η cynical λέει:

    συγχαρητηρια που τα κατάφερες να κλείσεις με θετικό απολογισμό τον πρωτο χρονο ζωής της πολιτείας σου, που μονο για ακυβέρνητη δεν μοιάζει.

    Σ’ ευχαριστω για την εκτίμηση που δειχνεις στο πρόσωπό μου και αυτο με συγκινεί ιδιαίτερα. Μιας και αναρωτιεσαι, ειμαι φυσικος και ασχολούμαι με τη βασικη ερευνα, εξ ου και το ..βιτσιο με την τεκμηριωση. Αλλα καλού-κακού, τσεκάρετε και σεις αυτα που γραφω, για σιγουριά!

    Και του χρονου να ειμαστε γεροι, στις επαλξεις και να σου ξαναευχηθούμε.

  9. Ο/Η BUSY BEE λέει:

    Την καλησπέρα μου!!
    Να ευχηθώ πάρααα πολλά χρόνια!!!
    Να πω την αλήθεια ψιλο-φορτίστηκα συναισθηματικά…..,δεν ξέρω αλλά θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, γιατί για το ξεκίνημα του μπλογκινγκ και την δημιουργία του μπλογκ, καθοριστικό ρόλο για μένα έπαιξαν κάποια μπλογκ και ανάμεσα σε αυτά ήταν και το «ακυβέρνητες πολιτείες»…και το εννοώ!!!
    Να πω λοιπόν καλή συνέχεια σε όλους και να προτείνω σε όλους μας να διαβάσουμε κάποιο βιβλίο(δεν το έχω διαβάσει ούτε εγώ ακόμα, αλλά ο τίτλος μου λέει πολλά):»ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡ….ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ»!!!
    Μιάς και έχω διαπιστώση από όλους μας μια κάποια σχετική εξάρτηση!!!!……η κάνω λάθος????
    Αγάντα λοιπόν σε όλους!!!
    Και πάλι χρόνια πολλά στο «ακυβέρνητες πολιτείες»!!!!

  10. Ο/Η Aggelos λέει:

    xρονια πολλα και υποσχομαι περισσοτερα post για να μην μου γκρινιαζεις…

  11. ωωω! Είμαι κι εγώ εδώ!!!! Τι καλά!
    Χρόνια πολλά, μπλογκικά και κανονικά!
    Εκτιμώ πολύ το μπλογκ σου και χαίρομαι πάρα πολύ που με βάζεις εδώ, σ’αυτό το εορταστικό ποστ με τα μπλογκ που θεωρείς συνοδοιπόρους! Και κοκκινίζω (μπορεί να μη φαίνεται αλλά ναι…κοκκινίζω)!
    Σύμπτωση…είναι τα γενέθλιά μου σήμερα! Άντε να ‘μαστε καλά!
    Σε μια καλύτερη κοινωνία!

  12. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις….και να συνεχίσεις να γράφεις με τόση ορμή…Σ΄ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια…Σε λίγο θα χρονίσω κι εγώ και σε καταλαβαίνω….Ο τίτλος σου ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ από τη τριλογία του Τσίρκα θαρρώ….ήταν εκείνος που μου προξένησε εντύπωση και ενδιαφέρον….όλα τα άλλα ακολούθησαν…
    να σαι καλά σύντροφε

  13. Ο/Η makarenko λέει:

    Ως μάλλον ο νεώτερος της παρέας καταρχήν σε ευχαριστώ για την βοήθεια που μου έδωσες ώστε να πάρω φόρα και να μπορέσω να τρέξω μαζί σου.
    Σου εύχομαι καλά κουράγια και όρεξη να συνεχίσεις το ιδιο ευρηματικά και δημιουργικά

    makarenko
    (για όσους δεν γνωρίζουν από τους πρωτοπόρους της παιδαγωγικής επιστήμης στην επαναστατημένη Ρωσσία το 1917)
    κατα κόσμον αριστερά εξτρέμ

  14. Ο/Η Νίκος λέει:

    Πως περνάει ο καιρός. Νομίζω ότι μόλις τον περασμένο μήνα σε ανακάλυψα, ενώ πέρασε ένας χρόνος. Να ΄σαι καλά και να συνεχίζεις με την ίδια μαχητικότητα, σοβαρότητα, ευαισθησία και αυτή την μοναδική αίσθηση που έχεις να διεισδύεις στο «ψαχνό» των πραγμάτων.

  15. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας. Και όπως έλεγε ο Νιόνιος : Να μας έχει ο «Θεός» -κατα τον δαίμονα εαυτού δηλαδή – καλά…πάντα να «ανταμώνουμε» και να «ξεφαντώνουμε». Και μην ξεχνάτε επίσης » φτιάχνουν οι Ελληνες κυκλώματα και ιστορία οι παρέες». Εμπρός να «γράψουμε» την δική μας ιστορία.

  16. Ο/Η plagal λέει:

    Χεχε, αντε καλο δευτερο! 🙂

    (και θενξ για τα ποιντερς σε ενδιαφεροντα ιστολογια που δεν ειχα υποψιν)

  17. Ο/Η wert01gf λέει:

    Σταμάτησα να διαβάζω τόσες ειδήσεις μπας μου μείνει λίγος χρόνος.
    Αραίωσα τα πήγαινέλα για να προλαβαίνω να γράψω τίποτα στο μπλογκ.
    Και τελικά ..χάνω τα καλύτερα. Η ελληνική μπλογκόσφαιρα ενηλικιώνεται.

    Συνήθως σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι γύρω μου είναι:
    ή πολύ άξεστοι και απολίτιστοι, για να ανοίξω κουβέντα
    ή πολύ έξυπνοι και καλλιεργημένοι για να κάνω παρέα μαζί τους.
    Μέσα από τα μπλογκς αισθάνομαι ότι βρήκα άτομα που καταλαβαινόμαστε.
    Και πιστεύω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος, στην τελική, για όλους μας.
    Χωρίς πολλά πολλά.. Χωρίς συστάσεις και γενικότητες.

    Να τα εκατοστήσεις, να τα χιλιάσεις..
    Να μη βαρεθείς, Γιάννη. Και σε ευχαριστώ.

Σχολιάστε

