αγαπητοί μου αδελφοί της μείζονος blogoσφαιρας.

 Αγαπητοί αδελφοί, επειδή η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, μπορείτε εξ αποστάσεως να εξασφαλίσετε την μνημόνευση των συγγενών σας ( ζώντων και τεθνεώντων ) στις λειτουργίες του μοναστηριού ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΙΠΠΩΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ, υπέρ υγείας και επιλύσεως παντός προβλήματος και υπέρ αναπαύσεως της ψυχής των προγόνων σας.

Σηκωθείτε τώρα ! Από καρέκλες, ντιβάνια, καναπέδες, οθόνες, συπληρώστε την κατωτέρω ταχυπληρωμή και μέσω ΕΛΤΑ σώστε την ψυχή σας από το πυρ το εξώτερο, λύστε όλα τα προβλήματα σας, με ένα απλό οικονομικό έμβασμα προς τον Αρχιμανδρίτη Νεκτάριο Μουλατσιώτη. Να υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη μονή διατηρεί και rock συγκρότημα, τους διάσημους πλέον «παπαροκάδες».

Απ’ ότι βλέπετε εγώ προσωπικά έχω συμπληρώσει την συγκεκριμένη φόρμα. Εχω αποστείλει ένα ποσό, και περιμένω από τον καλό Θεούλη και τον Αρχιμανδρίτη να κάνουν κάτι επιτέλους με αυτή την κατάσταση.

paparokades-copy1

5 comments on “αγαπητοί μου αδελφοί της μείζονος blogoσφαιρας.

  1. Ο/Η k1 λέει:

    Ε να το κάνουμε βρε παιδί μου! Στα πόδια μας ήταν η λύση όλων μας των προβλημάτων και δεν το έλεγες ως τα τώρα…»Αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα και δεν έχεις δει χαϊρι, δε σου μένει άλλο παρά το μοναστήρι». Ήμαρτον Κύριε

  2. Ο/Η jane λέει:

    Δεν έχω ιδέα από πότε μπορεί να μοιράζονται αυτά τα συχωροχάρτια, αλλά πείτε μου…..αυτό το πισογύρισμα στο Μεσαίωνα το αντέχετε;;;;;;;;

  3. Ο/Η yiannis63 λέει:

    K1…» ΑΝ εχεις δοκιμάσει…..παρα το μοναστήρι «…ακόμα γελάω :-)…πολύ καλό!

    jane….ναι! Κάτι θυμίζει από καθολική εκκλησία…στον μεσαίωνα…

  4. Ο/Η taspa λέει:

    ΛΟΥΘΗΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ

  5. Ο/Η yiannis63 λέει:

    taspa….forget it….κανένα ΕΦΡΑΙΜ αμα θέλεις….πολλοί…

Σχολιάστε

