ειμαι εγώ…16 χρονών.

Το video ανήκει στον … dragonflymed

Tα σημερινά παιδιά θα έπρεπε ήδη να είχαν εξεγερθεί εναντίον μας. Εναντίον της γενιάς των γονιών τους, μιάς γενιάς που σπατάλησε φυσικούς και οικονομικούς πόρους για να ζήσει καλύτερα από κάθε άλλη στην ιστορία.        Η γενιά μας δανείστηκε και από το μέλλον των παιδιών της για να αυτοχρημαδοτήσει την δική της, δίχως προηγούμενο, ευημερία. Εξαγόρασε τις σπατάλες της, χρεώνοντας τες στην δική τους πιστωτική κάρτα.
– Thomas Friedman, New York  Times 07.12.2008 –

« Είμαι εγώ ρε… και είμαι 16 χρονών. Πίσω από μια κουκούλα για να κρύβομαι από την ασχήμια που έχει το βλέμμα σας όταν με κοιτάτε. Ηρθα να σας αντιμετωπίσω. Στα ίσα. Δεν θέλω χάρες. Ξέρω τι κάνω. Εσείς πίσω από τις αντιασφυξιογόνες μάσκες, εγώ πίσω από  την κουκούλα μου. Μαύρη ή κόκκινη δεν έχει σημασία. Το χρώμα δεν μετράει. Μόνο ένα χρώμα μετράει. Το χρώμα του αίματος στα ανοιγμένα κεφάλια μας. Σας το επιστρέφουμε πίσω. Δεν είμαστε έτοιμοι για «διάλογο» ακόμα. Δεν είμαστε έτοιμοι να μπούμε στην παραγωγή σας. Εχουμε χρόνια μπροστά μας πριν διαλυθούμε ψυχικά και σωματικά πίσω από ένα γραφείο. Εχουμε χρόνια μπροστά μας ακόμα πριν ζητιανέψουμε για δουλειά. Πριν παραδώσουμε την ψυχή μας στο αφεντικό. Πριν δούμε τα όνειρά μας να διαλύονται. Για αυτό σηκώνουμε τα χέρια ψηλά στον ουρανό. Οχι για να προσευχηθούμε, ούτε για να παραδοθούμε. Ποτέ !!!. Για να σου πετάξουμε την πέτρα της οργής από το σπασμένο πεζοδρόμιο της Πανεπιστημίου. Γιατί όσο θα είσαι εσύ εκεί, να φυλάς αυτούς που μας βιάζουν καθημερινά, εγώ θα είμαι στο απέναντι πεζοδρόμιο, με την πέτρα και την μόλοτωφ στο χέρι. Και να ξέρεις θα σε περιμένω !
Μόνο που εγώ δεν κάνω στρατιωτικούς σχηματισμούς πρίν την επίθεση. Η δική μου επίθεση είναι αυθόρμητη, σαν σχέδιο αέρινης χορευτικής φιγούρας, πετώντας την πέτρα πίσω από  την ομίχλη των δακρυγόνων.

xoros

Μάθε και κάτι άλλο. Οι δικές μας φωτιές δεν θα σβήσουν ήσυχα μέσα στην νύχτα των άλλων. Γιατί είναι οι δικές μας νύχτες. Νύχτες που θα σε κάνω να τις θυμάσαι για όλη σου την ζωή.
Μην με κοιτάς έτσι πίσω από την ασπίδα σου. Ξέρεις καλά ποιός είμαι. Ανήκω στο «περίσσευμα ανθρώπων» της κοινωνίας των βιτρινών. Ανήκω στους μη «ενσωματώσιμους» . Κινούμαι στο περιθώριο. Δέν έχει σημασία ότι δεν βλέπεις το πρόσωπο μου. Ούτε και εγώ βλέπω το δικό σου. Μόνο που εσύ όταν μου επιστρέφεις την πέτρα είσαι ο νόμιμος. Ο εντεταλμένος της Πολιτείας.  Ενας αριθμός με στολή. Ενώ εγώ είμαι ο «βάρβαρος» της στιγμής. Πως θα σου φαινόνταν εάν σου έλεγα ότι εμείς οι ανεπίσημοι «βάρβαροι» είμαστε η ταχύτερα αναπτυσώμενη κοινωνική τάξη του πλανήτη ε;  Οτι όσο υπάρχεις, θα υπάρχω με την σφιγμένη μου γροθιά υψωμένη μπροστά από την ασπίδα σου. Οτι στην ρίψη των δακρυγόνων σου, τα χέρια μου σε παράλληλη πορεία πρός το κάτω μέρος του σώματος μου θα σου δείχνουν τα γεννητικά μου όργανα. Οτι όλοι οι τοίχοι θα φέρουν την υπογραφή σου. Αντ’ αυτού…ΜΠΑΤΣΟΙ – ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ – ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.
Οι δεσμός μου με σένα, είναι πλέον «δεσμός αίματος». Στο υπόσχομαι ότι δεν θα χωρίσουμε ποτέ!. Το μίσος που θρέφω για σένα είναι μεγαλύτερο από την αγάπη για την προστασία του εαυτού μου. Ετσι και αλλιώς πάντα ήμουν ευάλωτος. Σε αυτό που έφτιαξαν άλλοι για εμένα χωρίς όμως εμένα. Δεν με έχουν βάλει στα σχέδια τους. Δεν χωράω. Δεν θα γίνω σωστό «εργαλείο» της αγοράς εγώ. Υπάρχουν πολλοί άλλοι που τρέχουν τα σάλια τους για αυτό. Που ικετεύουν γονατιστοί. Θυμίσου… ενώ είχες μπεί σε δύο σχολές, εσύ προτίμησες να καταγαγείς στο σώμα επειδή σου άρεσαν οι στρατιωτικές στολές από μικρός. Να έχεις γρήγορο και σίγουρο μεροκάματο. Το μεροκάματο του τρόμου. Να σώνεις βιτρίνες και τράπεζες, που για σένα θα αποδειχθούν αχρείαστες κακόμοιρε!. Η μόνη σου σχέση με την τράπεζα θα είναι να πάρεις καταναλωτικό δάνειο για ψώνια ή διακοπές. Καινούργια τηλεόραση για το σπίτι. Σκέψου ε ;  Η τράπεζα που προστατεύεις από εμένα που σπάω την βιτρίνα της, αυτή η ίδια τράπεζα, εαν δεν πληρώνεις την δόση σου κανονικά, θα σου πάρει την τηλεόραση, μπορεί και το σπίτι. Συνέχιζε να την προστατεύεις. Είπαμε είσαι ένας αριθμός με στολή. Οι αριθμοί δεν μιλάνε. Οι αριθμοί απαγορεύονται να  σκέφτονται. Οι αριθμοί απαγορεύονται να αισθάνονται. Τελειώνουν την «εργασία» τους και μετά όλο αγωνία γυρνούν σπίτι για να απολαύσουν οικογενειακή θαλπωρή. Η γυναίκα σου σε υποδέχεται όλο απορία.  » Τι έγινε; Πώς πήγε σήμερα;»   Σε ρωτάει ρε, τι θα της απαντήσεις;
«Σήμερα ήμουν πίσω…δεν συμμετείχα».  Σχεδόν πάντα η ίδια απάντηση…» Εγώ είμαι στους πίσω…»
Τι να πείς στην γυναίκα σου…ότι έδερνα μικρά κοριτσάκια….σαν τα παιδιά μας. » Εγώ είμαι στους πίσω…».
Και ξέρεις κάτι τελικά. Μπορείς και να έχεις δίκιο. Πάντα στους πίσω ήσουνα. Δίνοντας θάρρος στους μπροστά. Bγαίνεις από τους «πίσω» μόνο όταν είναι σίγουρο ότι θα δείρεις ανενόχλητος. Εχει άλλο ένα πλεονέκτημα όταν είσαι «πίσω». Τρέχεις πιο γρήγορα όταν γυρίζεις πλάτη. Σημείωσε αυτό που σου λέω. Θα σου χρειαστεί την επόμενη φορά που θα βρεθούμε παρέα. Πάντα να είσαι στους «πίσω».

Εγω όμως φιλαράκο θα είμαι μπροστά. Γιατί δεν έχω τίποτα να χάσω. Δεν με άφησαν να έχω κάτι για να φοβάμαι μήπως το χάσω. Εμαθα να ζω σαν μή «ενσωματώσιμος». Ενας από τους χιλιάδες αποκλεισμένους. Κάτσε και συζήτα πώς θα με περιορίσεις. Κατάργησε τα όλα. Νόμους και άσυλο. Φτιάξε άλλους νόμους για να με αντιμετωπίσεις. Φέρε και στρατό αν θέλεις. Γελάω μαζί σου. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να με εξαφανίσεις. Είμαι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας.  Είμαι σαρξ εκ της σαρκός σου. Κανένας από τους «ανάλυτες» σου δεν είναι σε θέση να καταλάβει ότι είμαι δημιούργημα σου. Εσύ με έφτιαξες. Εσύ μου έμαθες τι σημαίνει βία. Στην επιστρέφω στο ακέραιο. Είμαι αυτό που λένε όταν τρέχουν οι πολιτικοί να κάνουν δηλώσεις στις κάμερες. Ενας κουκουλοφόρος. Ενας υπονομευτής της Δημοκρατίας σας. Ενας εχθρός της έννομης τάξη σας. Ενας άθεος που γράφω συνθήματα στις εικόνες που φιλάει ο Εφραίμ σας. Ενας  προβοκάτορας που δεν ονειρεύομαι εκατομμύρια εκτελέσεις διαφωνούντων. Ενας απροσάρμοστος που δεν μπαίνω στην ουρά για να παίρνω μίζες. Είμαι μόνος μου. Κατά το δαίμονα εαυτού. Είμαι εγώ…σπορά της θλίψης και της οργής. Σας έχω όλους απέναντι μου. Εγώ και εσείς. Και μα τον δαίμονα…το χαίρομαι. Γιατί είμαι …16 χρονών…και σας γαμώ τα Λύκεια ! Ελάτε να μετρηθούμε. Εδώ είμαι ρε….«

000000001

5 comments on “ειμαι εγώ…16 χρονών.

  1. Ο/Η Νίκος λέει:

    Γιάννη σήμερα είσαι συγκλονιστικός, Η περιγραφές σου είναι οραματικές και απευθύνονται σε όσους μπορούν να ονειρεύονται και να βλέπουν στο μέλλον. Αυτοί (οι άλλοι) έχουν πεθάνει και δεν το ξέρουν. Εμείς που έχουμε ξοδέψει και την τελευταία ικμάδα της αισιοδοξίας μας, βλέπουμε τα πράγματα να προχωρούν, χωρίς εμάς. Τα διαβατήρια μας, οι νέοι, έχουν λήξει από καιρό και προσπαθούν (…»αέρινα» όπως λες) να ιχνηλατήσουν το μέλλον τους με χρώματα διαφορετικά από τα δικά μας. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κανείς τι πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα, στον Κόσμο, στον Πλανήτη. Εγώ πάντως αρκούμαι στην ανάκρουση των νεανικών εσπερινών και…περιμένω.

  2. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Είμαι «συγκλονιστικός» ε ;
    Μπαααααα….ένας «κωλόγερος» είμαι….που κάποιες στιγμές όμως, κάποια «κωλόπαιδα» μου θυμίζουν τι σημαίνει να είσαι 16 χρονών και να αμφισβητείς. Τους ευχαριστώ για αυτό.

  3. Ο/Η and1 λέει:

    εκπληκτικο video.θα ηθελα να μαθω τι μουσικη παιζει απο πισω.και παλι μπραβο για την πολυ καλη δουλεια.

  4. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Το μουσικό θέμα είναι το…Clubbed to Death από τον Rob Dougan. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

  5. […] photo: http://www.lifo.gr/guests/u10258/26268 http://historiasenvivo.blogspot.com/ https://yiannis63.wordpress.com/2009/01/12/%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CF%8E16-%CF%87… awesomepictures.me Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. […]

Σχολιάστε

