Είμαι χρήστης

Θέλω να νομιμοποιηθεί η τηλεόραση.

Είμαι χρήστης εδω και χρόνια, με χαρτί απο γιατρό και πιστεύω πως η νομιμοποίησή της θα εμπόδιζε την νόθευσή της απο το σημερινό κακό υλικό.

Η αλήθεια είναι πως όσες φορές μπήκα στην απεξάρτηση οι γύρω μου γίνονταν χειρότερα απο εμένα.

Αποφάσισα να την ξανα-αρχίσω και προς μεγάλη μου έκπληξη, κατάφερα να επικοινωνώ και πάλι με τους ανθρώπους. Η έκανα καλό στους άλλους ή εγω γινόμουν χάλια, ένα απο τα δύο συνέβαινε.

Σήμερα πλέον, στο προχωρημένο σταδιο εξάρτησης στο οποίο βρίσκομαι, μου χορηγούνται καθημερινά μεγάλες ποσότητες δελτίων ειδήσεων σε μορφή τηλεοπτικών μαγκαζίνο , προκαλώντας μου σύγχυση συναισθημάτων και απόψεων καθως και απώλεια ιστορικής μνήμης.

Εχω ψευδαισθήσεις σχετικά με την πραγματική μου ζωή η οποία είναι πολύ χαμηλότερου βιοτικού επιπέδου απο εκείνην της τηλεόρασης.

Ακόμα, πάσχω απο σοβαρή έλειψη κρίσης και γνώσης σχετικά με την πραγματικότητα του πλανήτη.

Η συνταγή χορήγησης καταπραυντικών εκπομπών με θέματα υγείας και περιβάλλοντος κρίθηκε άχρηστη και οι ωρες προβολής τους μεταφέρθηκαν σε ωρες που δεν δύναμαι να τις παρακολουθήσω.

Με ανησυχεί η δισλειτουργία των αμυντικών αντιδράσεων του οργανισμού μου, ενω παρατηρώ εδω και καιρό, νεοεμφανιζόμενες παθήσεις όπως ανεξέλεγκτη απώλεια βάρους για να γίνω φωτομοντέλο.

Σταδιακά και λόγω υπερβολικών δόσεων τηλεόρασης, απέκτησα φοβίες.

Σταμάτησα να πετώ με αεροπλάνα οταν μου δείχνει τις συνέπειες των πτώσεών τους.

Φοβάμαι περισσότερο μετά τους σεισμούς απ΄ότι την ώρα που γίνονται, γιατί βγαίνουν όλοι αυτοί οι «ειδικοί σε κάτι που το κράτος δεν τους έχει αναγνωρίζει ακριβώς, αλλα τσακώνονται με κάποιους άλλους που είναι περίπου το ίδιο με αυτούς και εχουν ανακαλύψει ενα μηχάνημα που σχεδόν τους λέει κάτι που ίσως να συμβεί» και λένε «τώρα θα γίνει ο τεράστιος σεισμός που περιμέναμε».

Γνωρίζω πλέον, πως σήμερα, με την ανάπτυξη της γενετικής και την απόδειξη κληρονομικότητας των παθολογικών γονιδίων, το παιδί μου θα έχει τις δικές μου ψυχολογικές δυσμορφίες καθώς και σύνδρομα στέρησης ίδια με εμένα.

Απαιτώ λοιπόν απο την πολιτεία να συγκαταλέγεται η τηλεόραση στα βαριά ναρκωτικά και να νομιμοποίηθεί τωρα.

3 comments on “Είμαι χρήστης

  1. Ο/Η HaXou λέει:

    …και ο panole8thriambos είναι εντάξει…

  2. Ο/Η panole8riambos λέει:

    χαχαχα,

  3. Ο/Η Η Ιέρεια λέει:

    «Απαιτώ λοιπόν απο την πολιτεία να συγκαταλέγεται η τηλεόραση στα βαριά ναρκωτικά και να νομιμοποίηθεί τωρα.»

    Θέλεις να πεις ότι τα βαριά ναρκωτικά είναι νόμιμα; Πότε έγινε αυτό; Τι; Το είπε η τηλεόραση; Γμτ! Τι χάνω που δεν βλέπω τιβί!

    😛

    Καλό παρασκευοσαββατοκύριακο! Και προσοχή! Μην παίρνετε τηλεόραση! Δεν φτάνει για όλους! 😉

Σχολιάστε

