περιβάλλον… i love you !

«ΡΕ ΜΑΚΗ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΟΥΛΑ…ΠΟΥΛΑ!!!  Δώσε αυτές τις μετοχές καί πάρε εταιρειών ξυλείας, από τήν Βραζιλία…αυτές του Αμαζονίου…έχουν μελλον! Το καλό το ξύλο…ξέρεις εσυ!»

Εκλεισε το τηλέφωνο νευριασμένος, λέγοντας στον οδηγό του κάπως απότομα » βάλτο στό γκαραζ θα αργήσω…» Aνέβηκε στό γραφείο του Μπάμπη. Ηταν εκεί, πνιγμένος με τα φορτία του.

» Tι έγινε ρε μαλάκα καλημέρα ! Εφερα ενα μπουκαλάκι ουίσκυ εισαι;»

» Πιάσε τα παγάκια από το ψυγείο και έλα κάτσε, γιατί είμαι μέχρι εδώ!»  Εκανε την χαρακτηριστική κίνηση μπροστά από το κουτελό του.

» Τι έγινε ρε γιατί είσαι έτσι; Εγινε τίποτα με τα φορτία σου; Εχασες καμιά καλή δουλειά;»

» Οχι ρε…Απλά η άλλη η δικιά μου, από τότε που της γνώρισα την Αγάπη του Βαρδή…έχει κολλήσει να σώσουμε τον κόσμο…την χελώνα, το δελφίνι, τη φώκια, τη μαρίδα, τα δέντρα, την τρύπα στον ουρανό…οταν την γνώρισα  όμως άλλα μου έλεγε…»

» Ωχ και εσένα;  Εμένα με έχει πρήξει με τα παγόβουνα τώρα τελευταία!…και τι να κάνω κούκλα μου; Να βγάλω παγάκια απο το ψυγείο να τα πάω στο Βόρειο πόλο; Πέρυσι το καλοκαίρι που πηγαίναμε στο χωριό σου στον Πύργο, εσύ δεν πέταγες τα τσιγάρα έξω άπο το παράθυρο του αυτοκινήτου; Ενα Μήνα καιγόντουσαν τα πάντα…Πετάγανε αεροπλάνα, πετάγανε πρωθυπουργοί…πάλι καλά που νοικιάσαμε τα βυτιοφόρα του πατέρα σου στον Δήμο.»

» Πέστα ρε πέστα! εμένα με έχει τρελλάνει! Δεν θα τον βρώ τον πούστη που σκοτώνει τις φώκιες; ακόμα και τα μικρά ρε….δεν θα τον πιάσω τον γαμημένο; Μου έχει πάει ο Κούκος Αηδόνι. Κάθε φώκια και δεκαχίλιαρο…μην το χτυπάς ρε το ζώο! άστο να ζήσει…αμάν πια έχουμε φάει όλα τα λεφτά μας σε γούνες!!!»

» Αστα…τέλος πάντων… εγώ ήρθα γι άλλο. Δεν πάμε το Σαββατοκύριακο μια βολτίτσα στην Μύκονο με το σκάφος…να αφήσω και στην μέση της διαδρομής λίγο πετρέλαιο στην θάλασσα…γιατί εχουν στουμπώσει οι μηχανές; Θα πάμε σε ενα μέρος που βρήκα τώρα τελευταία γαμάτο ε; Θα πέσουμε με ψαροντούφεκα και με χλωρίνες…..θα τα γαμήσουμε ολα σου λέω!»

» Καλά αυτό δεν το περίμενα από σένα! Με απογοήτευσες! Δυ-να-μί-της αγόρι μου! Μην πάθουμε τίποτα από τις χλωρίνες. Καθαρές δουλειές! Και ανακατέυεται ο βυθός να βρουν τροφή τα υπόλοιπα ψαράκια! »

» Ρε συ τώρα που λες για ψάρια…μ’ έφαγε η δικιά μου! Μην ξεχάσετε το βράδυ να έρθετε στον χορό του συλλόγου για την διάσωση σπανίων δέντρων με κόκκινα φύλλα της Εκάλης – περιβάλλον i love you -, θάχει μαζί με συναγρίδες και εναν γόνο μούρλια!!! Μόνο για τους κολλητούς ε;»

» Μάιο Μήνα ;  Τους πούστηδες που τον βρήκαν; Αφού απαγορέυεται τον Μάιο!»

» Καλά τώρα…ο σύλλογος έχει τα κονέ αγόρι μου…παντού!»

» Δεν μου λες…πόσα θα δώσεις εσύ το βράδυ στον σύλλογο;»

» Καμιά πενηντάρα λεω…τι να κάνω…αφού με έπρηξε η τρελλή! Θα δώσω πενήντα στην πρόεδρο, θα τα γλυτώσω απο την εφορία, σαν χορηγία σε σύλλογο, και τα μοιράζει αυτή όπως θέλει μωρέ …ε…είναι και του κόμματος…αν χρειαστούμε κατι…ξέρεις εσύ! »

» Πενήντα; Ελα ρε γαμώτο με κρεμάς τώρα! Εχω να δώσω σε δυο πολεοδομίες αυριο…πήρα αυτές τις αντιπαροχές στα καμμένα…και θέλω να κτίσω πολυκατοικίες. Γερή μπάζα μιλάμε!»

» Ρε πούστη…αυτό που με νευριάζει…. είναι ολα αυτά που κάνουνε στο περιβάλλον, γι αυτό και εγώ έφτιαξα ενα δικό μου»

 

 

 

                                          yiannis63   kai  panole8riambos

 

2 comments on “περιβάλλον… i love you !

  1. Ο/Η aggelos λέει:

    Χαριτωμένη πρόζα Λαζοπουλική. Μπράβο παιδιά…

  2. Ο/Η Η Ιέρεια λέει:

    Η φωτογραφία στο τέλος τα λέει όλα! 😉

Σχολιάστε

