το παθαίνεις κι εσύ ?

Αρχικά νόμισα πως ήταν κάτι παθολογικό.

Μου κοβόταν η αναπνοή, πήγαινα να καταπιώ και δεν μπορούσα και νόμιζα πως θα πεθάνω.

Παρ’όλα αυτά, δεν πονούσα πουθενά. Απλά νόμιζα πως θα πάθω ασφυξία.

Δεν το ένιωθα συνέχεια αλλα ηταν τρομαχτικό.  

Σιγά-σιγά αρχισε να μου βγάζει και φοβίες.

Κλειστοφοβία, αγοραφοβία, υψοφοβία.

Ο καφές με έκανε να τρέμω και μου θόλωνε το μυαλό. Αυτό κυρίως συνέβαινε με τον φραπέ.

Τον έκοψα.

To συζήτησα με φίλους και μου είπαν κάποιοι από αυτούς ότι έχουν τα ιδια συμπτώματα, νομίζουν πως δεν μπορούν να ανασάνουν και δεν μπορούν να καταπιούν.

Αρχισα να κυκλοφορώ με ένα μπουκαλάκι νερό όπως και κάποιοι από αυτούς.

Για κάποιον παράξενο λόγο, με το νερό, σαν να ξεμπλοκάριζε ο λαιμός μου και ενιωθα καλύτερα.

Ακομα και αν ήξερα ότι ήταν κοντά μου για περίπτωση ανάγκης, αισθανόμουν καλύτερα.

Ένα βράδυ παρατήρησα ότι το πάθαινα αρκετα συχνά, όταν είχε ειδήσεις την ώρα που έτρωγα.

Εκοψα τις ειδήσεις και τα πράγματα αρχισαν να πηγαίνουν καλύτερα.

Υπέθεσα σωστά, πως ήταν άγχος που μου τα δημιουργούσε όλα αυτά.

Από την δουλειά, από τις σχέσεις, από την κυκλοφορία στον δρόμο, όλα μου έκαναν πιο εντονο το στρές όταν κάτι στράβωνε κάπου.

Σήμερα στις 6:30 το πρωί άναψα την τηλεόραση.

Ο ένας σταθμός έλεγε για ένα άτομο που πέθανε μετα από έναν καυγά.

Αλλαξα κανάλι, μίλαγαν για τον θάνατο ενός μικρού παιδιού.

Σαφώς αυτοί οι άτυχοι άνθρωποι είναι ένα θέμα και λυπάμαι ειλικρινά γι αυτό που τους συνέβει αλλά ήταν χαράματα και δεν ηταν δελτίο ειδήσεων. Ηταν πρωινάδικες εκπομπές και κάποιοι γέμιζαν τηλεοπτικό χρόνο με τον θάνατο κάποιου, παριστάνοντας τους στεναχωρημένους και η εκφραση του προσώπου τους θα μεταμορφωνόταν από περίλυπη σε σούπερ χαρούμενη με το επόμενο θέμα της εκπομπής, μέσα σε 2 λεπτά.

Η μέρα μου ξεκινούσε με αυτόν τον τρόπο και θα συνεχιζόταν στην δουλειά με καυγάδες και άγχος, ενώ για την τηλεόραση θα συνεχιζόταν με πολύ αίμα, απάτες, καταστροφές και ανθρώπους που χορεύουν από τις 8 το πρωί μεχρι τις 2 το βράδυ.

Ξέρω άτομα που δεν μπορούν να κοιμηθούν από αυτό το πράγμα με τις ανάσες και πάνε σε γιατρούς πιστεύοντας πως κάτι άλλο φταίει.

Οκευ, δεν μπορώ να κόψω την δουλειά, ουτε να διαλύσω την σχέση μου, μπορώ όμως να κόψω κάποια πράγματα όπως η τηλεόραση για παράδειγμα ή ο καφές και ίσως θα πρέπει να χαλαρώσω και λίγο, να κουλάρω που λένε, γιατί αυτές οι κρίσεις άγχους (έτσι λέγεται αυτή η κατάσταση με τις δύσπνοιες) καταλαβαίνω ότι έχουν εξελιχθεί σε μια επιδημία για την οποία κανείς δεν λέει τίποτε αλλά πάρα πολλοί τις έχουν.

7 comments on “το παθαίνεις κι εσύ ?

  1. Ο/Η Λάμπρος λέει:

    φίλε καλημέρα
    αυτό που πραγματικά μας σκοτώνει, είναι ο καπιταλισμός….
    να προσπαθείς να τον αφαιρείς από πάνω σου ….

  2. Ο/Η panole8riambos λέει:

    δεν διαφωνώ καθόλου. απλά αυτό χρειάζεται γιατρό με ειδικές γνώσεις…

  3. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Δηλαδη εννοεις με πτυχιο?….που να εχει κανει και αγροτικο?….εχει ελπιδες ο ασθενης? Γιατι απ οτι ξερω ο συγκεκριμενος ιος μεταδιδεται και με το σαλιο…και με το σεξ…και με το χρημα, ανταλαγη μικροβιων απο χερι σε χερι…και κυριως επωαζεται με απιστευτους ρυθμους στον ανθρωπινο εγκεφαλο.Αληθευει οτι η προληψη ειναι καλυτερη απο την θεραπεια ? Εχω ελπιδες γιατρε μου ?

  4. Ο/Η Υρώ λέει:

    Ειναι ακρως μεταδοτικη.. νομιζω οτι ολοι ειναι φορεις, απλα μονο οταν ξερεις τον εαυτο σου και κανεις αυτοκριτικη, το συνειδητοποιείς. αλλιως οχι! Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι..
    Τηλεοραση ανοιγω μονο για να δω dvd. εχω καταφερει να ελλατώσω τον καφε αλλα το καλύτερο με την περιπτωση μου νομιζω οτι ειναι οτι αποφευγω να εγκλοβίζομαι στις οδικές αρτηρίες.
    αυτό μπορει να σημαινει οτι αποφευγω τις ολοήμερες εκδρομες τις Κυριακές, ή οτι δεν χρησιμοποιώ πια το αυτοκίνητο μου.. κι ας το ξεχρεωσα με κόπο.. αλλα νομιζω οτι αυτό που αποκομίζω είναι πιο σημαντικο.. η ψυχική μου ηρεμία φίλοι μου..

  5. Ο/Η panole8riambos λέει:

    Ζητείται πτυχιούχος (αν και όχι απαραίτητα) γιατρός που να εχει κάνει το αγροτικό του στην Κούβα ή σε κάποια άλλη χώρα της νοτίου Αμερικής , για την καταπολέμιση του καπιταλιστικού άγχους.
    Απαραίτητη γνώση ισπανικών, και προυπηρεσία σε επαναστατικά/απελευθερωτικά κινήματα καθώς και κατοχή διπλώματος οδήγησης μοτοσικλέτας.
    Θα προτιμηθούν υποψήφιοι με μικρά και ευκολομνημόνευτα ονόματα.

  6. Ο/Η Η Ιέρεια λέει:

    Έχω κόψει την οδήγηση εδώ και χρόνια και (ας πούμε ότι) έχω βρει την υγειά μου.
    Η τηλεαποχαύνωση μού είναι τελείως αδιάφορη έτσι κι αλλιώς.
    Νεράκι πίνω άφθονο, όσο υπάρχει ακόμη.
    Ο καφές πάντως δεν με πειράζει καθόλου… ;Ρ

    Γιατρέ, θα ζήσω;

  7. Ο/Η yiannis63 λέει:

    Δεν υπαρχει κατι πιο ανωμαλο απο το να εισαι εγκλωβισμενος και ακινητος στην μεση του πουθενα για ωρες, μεσα στο αυτοκινητο σου επειδη ειχες δουλεια και επρεπε αναγκαστικα να εισαι στο ποταμι. Ειναι απιστευτο συναισθημα ξεφτιλας να νοιωθεις οτι αυτοι που πρεπει να σου κανουν την ζωη σου ευκολοτερη, για να μπορεις να παραγεις σαν μαλακας…σου λενε..ΚΑΙ σε γραφουμε κανονικα ΚΑΙ πρεπει να παραγεις κυριε μαλακα κατω απο τις συνθηκες που εμεις οριζουμε για σενα !
    Για αυτο Υρω καλη ειναι η αυτογνωσια, πολυ καλη μαλιστα, αλλα δυστυχως η ζωη μας εξαρταται σε εναν βαθμο και απο τους υπολοιπους που….ζουν αναμεσα μας.
    Ολους τους καλους γιατρους ΤΟΥΣ πεθανανε νωρις γαμωτο…γιατι οι θεραπειες που προτεινανε ηταν καλες και με αμεσα αποτελεσματα.Χρειαζομαστε νεους γιατρους !!!

Σχολιάστε

